مشخصات سخت افزاری اکسپریا Z3 کامپکت
 
تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 
شنبه 14 تير 1393برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : ADMN

طبق یک قانون نانوشته سونی باید هر سال دو پرچمدار به بازار معرفی و البته همراه با هر کدام نیز یک نسخه مینی یا به قول سونی «کامپکت» ارائه کند. این شرکت بر خلاف دیگر کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون که سخت افزاری پایین‌تر از مدل اصلی برای نسخه مینی انتخاب می‌کنند، تقریبا همان ویژگی‌های پرچمدار را در مدل‌های کامپکت به کار می‌برد. چیپست اسنپ‌دراگون یکسان، دوربین عقب مشابه و همان اندرویدی که در مدل اصلی یافت می‌شود معمولا در این نسخه‌ها نیز وجود دارد.


DoomLoRD یکی از توسعه‌دهندگان XDA به تازگی در توییتی جزئیات مدل کامپکت اکسپریا Z3 را منتشر کرد. طبق این توییت، Z3 کامپکت دارای یک صفحه‌ نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 720x1280 پیکسل، چیپست اسنپ‌دراگون 801 چهار هسته ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 330 خواهد بود.  علاوه بر این‌ها دو گیگابایت رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


DoomLoRD تصویری را نیز از صفحه About این گوشی منتشر کرده که شامل مدل اندروید و پردازنده درون آن است.


پس از انتشار این خبر تصویری نیز از صفحه About اکسپریا Z3 اصلی منتشر شد که از شماره مدل چیپست آن مشخص است که در این گوشی نیز با یک اسنپ‌دراگون 801 طرف خواهیم بود.
همانطور که اشاره شد سونی هر شش ماه یک پرچمدار منتشر می‌کند، پس باید در ماه آگوست منتظر ورود این کامپکت همراه با مدل اصلی به بازار باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 25532
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 25532
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید